Ojojoj

Fullt upp på jobbet idag, ni har väl hört om vulkanutbrottet på Island? Ett stort askmoln har iaf spridit sig in över Sverige nu och dom måste stänga ner flygplatserna.. Vilket resulterar i inte så glada kunder. Och stackars Line våran chef ska ju till Egypten imorgon men det lär ju inte bli, men tycker mer synd om tex Katta och Tobbe som redan är där nere och ska hem.. hur ska detta gå?! Kaos kaos kaos..

Nu är jag iaf hemkommen från stan, köpte en söt klänning och hämtade ut mina studentgrejer, bilder kommer väl vartefter :) Ahopp.. ska man göra nu då? Lägga sig i ett bad kanske? Neeee det är så tråkigt blir så rastlös, jag kan inte ligga still, jag håller bara på och testar hur länge jag kan hålla andan (40 sek), rullar runt o sånt där.. Om jag skulle beskriva mig själv när jag ligger i badet skulle det nog bli en väldigt glad knubbsäl som plaskar runt hahhaha. Naae nu börjar det spåra ur här känner ja! Puss puss

Steeek


close up. sweeet huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0