Rasmus Seebach

Hej! Vilken grym jäkla dag jag hade igår! :D Började dagen med att åka in till Alanya och träffa Sandra o Tobbe som var på semester där, så vi låg på stranden och götta oss hela dagen :) Efter det kom Nina in och så drog vi till Palm Beach där Rasmus Seebach uppträdde!! SÅ JÄVLA BRA <3 Älska danska!!! Helt sjukt bra :)

En del av stranden :)

Tobbe o Sandra :D jättekul att träffa dom!

Sen gick ju jag o Nina till Palm Beach, söta Nina på bild :)
 
Jag, lite bränd hehe ;P

Mumsigt :D

Jag o Nina :)


Rasmus <3 så jävla grym!!!

Haha sen fick vi för oss att vi skulle härma våra karaktärer på bild, Bamse, Lille Skutt, Vargen o Skalman hahaha men tänker inte lägga upp alla xD
Här är Bamse :D

Vargen haha :D

Haha :D

Sen hoppa vi in i en taxi och hade allsång ända fram till Side haha! Det tar över en timma att åka mellan Alanya o Side haha! Eller Nina somna men jag sjöng hela vägen hem, satt med ipoden och sjöng haha xD

Nattkebab haha :D

OJ klockan bara sprang iväg, hon var visst 05.00 när vi kom hem :O

Men glad för det :D riktigt bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

Jag vill bara tipsa om ett sett som du kan tjäna enkla och snabba pengar på. Villkor och liknande är inga lustigheter på denna sida. Det enda du behöver göra är att fylla i mail och lösenord i medlemskapet så kan du börja tjäna pengar sedan. Läs mer på min inlägg och anmäl dig gärna du också! Do it now! http://linahammarstrom.blogg.se/2011/july/tjana-enkla-och-snabba-pengar.html#comment

2011-07-28 @ 20:34:55
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0