Update

Hej på er! Shit vad vi har fullt upp!! Vi har nu fått nya scheman, vi får inte längra ha någon siesta, alltså rast, vi kör stenhårt från morgon till nästan natt! Det är väldigt jobbig men samtidigt kul! Just nu håller jag på att tränar in Showkids, vi guider lär ut danser till barnen så får dom uppträda på scenen, haha jag som inte kan dansa för fem öre, det är skitsvårt :( hahah! Svårt att lära sig danserna men kul när man kan dom :D Nej nu måste jag fortsätta öva!!

Bild på svettiga äckliga mig haha! Men då skulle ni se mig efter vi spelade fotboll förut, vi hade Guest vs Guide, då vi guider spelar mot våra gäster, skitroligt men jäklar så jobbigt att ge gärnet i 40 graders stekande sol PUH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0