Vinterdestination

VET NI VART JAG SKA I VINTER?? THAILAND!!! :D:D så jäkla glad! Jag kommer att jobba som Bamseledare i Koh Samet på ett Blue Village Exotic, så jäkla nice :) hur glad som helst! Förövrigt smälter jag bort här... 45 grader i skuggan, ingen höjdare att ha Bamse Magical Parade då, då Bamse o alla hans vänner kommer ut för att dansa och o krama alla barnen, blir sådär lagom fräsh efteråt haha ;) Hade Superkids på förmiddagen och vi hade sportdag, kul men så satans vaaaarmt! Nu ska jag öva på Showkids, skitsvåra danser haha.. Kan inte röra mig sådär hahah xD fast riktigt kul är det :D
Igår var vi på Liman en nattklubb här, det var Red & White Party, riktigt kuuul! :D Aae nu måste jag börja öva på dansen här haha.. Ni fick en liten update om läget bara :D Hoppas ni har det bra där hemma!

Koh Samet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0