Emmahs utspring

Hej! Igår var vi och kollade på Emmahs utspring, nu har hon äntligen tagit studenten :D Sen åt vi mat och hade presentöppning ute i skeppsgården och till sist blev det Puls :D Riktigt bra dag och kväll :D

Hihi så sjukt gullig, mini-Emmah :D

Ballonger som dem släppte upp :)


Haha :D

Glad tjej :)

Söta Hugo leker med Emmahs visselpipa :D

Lilla gullungen Olle leker med Emmahs fågel :D

Hihi :D

Emmah med sin skylt :D

Åh Emmihs, så jäkla fin :)

Så himla fina :)

Så himla söta :)

Sen åkte de vagn o traktor :D

Elin o Peter :)

Sen åkte vi ut till skeppsgården och där var det paketöppning :)

Sen åkte vi in till Puls :D

Emmah i bilen in :D

Jag o Jossi :)

Emmah haha :D

Hahaha Emmah :D

Galen ;)


Jag o Jossi :)

Emmihs va taggad hahaha :D






Emmah o jag :)

<3

Framme :D

Hahaha :D

Lissan :)

Jag o Lissan :)

Jossi o Emmah :D

Kommentarer
Postat av: Emmah

Tack för allt världensbästa!! :)<3

2011-06-20 @ 12:47:06
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

hahaha det var den fulaste vagnen jag någonsin sett! dom sr inburade ut ;o haha



men härliga bilder!

2011-06-22 @ 18:10:49
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0