En kväll med bästa vännerna

Hej! Ikväll har jag haft det mysigt med mina bästa vänner, vi har druckit vin och ätit jordgubbar och haft det hur bra som helst. Jag är så glad att jag har er tjejer, ni är helt otroliga! ♥

Fina Elin :)

Vi :) <3

Gott haha :D

Jag :)

Stark sol haha :D

:D

Vi gick ner till hamnen o satte oss men vädret va inte riktigt på topp.. Hahaha Hahaha Jossi o Emmah :D

Elin o sin Rebenschoppen ;)

Finns inte ord för hur mycket jag tycker om er ♥

Sen började det regna :(

Så vi åkte hem till Emmah. Elin :)

Elin o Jossi :)

Söta tjejer ;)

Haha :D

Sen beställde vi mat :D

Jag, Jossi o Elin :)


Tack tjejer för en underbar kväll!! Älskar er så otrligt jävla mycket! Är så glad att jag har er i mitt liv. Utan er vid min sida skulle jag aldrig göra det här, ni får mig alltid att skratta och att må så jäkla bra, ni har fått mig att bli så stark som jag är idag. Ni är solstrålarna i mitt liv! Nu och föralltid ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

fan ela, jag börjar ju tjuta här! haha :) älskar dig så otroligt mycket! bästa vänner föralltid <3

2011-06-23 @ 08:12:41
URL: http://ejjson.blogg.se/
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

hmm umgås du med josefine? ;O

2011-06-25 @ 18:11:16
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0