Side

Hej! Jag hinner inte blogga så mycket men ska försöka lägga in några inlägg nån gång ibland. Det blev ändringar när jag kom ner till flygplatsen så nu är jag i Side istället :) det funkar bra men det är fullt upp o lite kaos nästan. Jag fick hoppa i uniformen första dagen jag kom och börja jobba :O
Idag är det min day off, så jag har legat på stranden och bränt ihjäl mig FAN. Jag är så jävla röd. Jag hade bara solkräm 15 med mig hit och när jag kom till stranden fanns det ingenstans att köpa någon högre solkräm så jag tänkte att 15 funkar nog bra om jag smörjer in mig ofta, helvete heller. Jag typ sprang till rummet när jag kom hem för att ingen skulle se mig och nu sitter jag här hungrig men vill inte gå o äta för att det är så pinsamt haha.. Jag tänkte vänta till strax innan restaurangen stänger då borde inte någon som jag känner vara där haha..

Jag ser ju nästan mer brun ut på bilden, det är jag inte, jag är bara röd. Men nu kan jag inte skriva mer för har tusen saker att fixa med. Puss!

Aaaaaj it hurts like motherfucking hell haha, jag hade ett par nya bikinitrosor på mig med smala band, jag har bara haft breda förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0