Stockholm

Hej! Har varit i Stockholm hela dagen och ordnat med visum.. jobbigt. Men kul att träffa Heddan från Service & Co :D Nu är det bara och vänta på att visumet ska komma o då far jag äntligen till Alanya!! :) Nu har jag precis städat mitt rum och rensat bort massa skor o kläder för att få plats med nytt när jag sen kommer hem om något år eller så ;) Hihi. Nae jag är supertrött så ska hoppa i säng nu!

OHHHHHHHH VAD JAG SAKNAR ER!!!!!
Här får ni lite bilder från den bästa månaden!!!
En helt galen utekväll på Texas!


Mathilda o jag alltid redo med kannan! ;)

En galen utekväll kräver såklart fyllemat hahaha ;) Jag tror vi försöker se ledsna ut för att det inte fanns några cheeseburgare så vi fick ta nån annan hamburgare, ofta de inte finns cheeseburgare på mcdonalds liksom :( hahahah

Hahahahahahaha den dagen alltså xD Ewe trodde hon köpte kebabpizza men det visa sig va tonfiskpizza o hon hatar tonfisk hahahahha xD så hon skrapa bort det o slängde på marken o då kom massor med skabbiga fiskmåsar o skrek o ville ha det xD 


Galna som vi är har vi shoppat aaalldeles för mycket! Så vi fick i sista minuten i pausen på galakvällen springa o köpa ytterligare en varsin resväska och tur var det för 10 kg extra hade jag lyckats packa på mig där nere haha! Hahahhaha gud jag tänker på hur folket glodde på oss när vi kom som två idioter i världens fart med resväskor flygandes efter oss xD hahhaha


Brudarna ska ut på stan ;)


Aaaae vilka minnen! Helt obeskrivligt <3

Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar aha vad synd ;/ den var asfin iaf :)

2011-06-15 @ 14:46:01
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0